۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۳۷۱۵۴
امام جمعه نهاوند:

ایران پرچمدار اسلام ناب در جهان است 

حجت الاسلام مغیثی گفت: از ابتدای خلقت جنگ بین حق و باطل بوده است و راهپیمایان اربعین به دنبال آن هستند تا به همه نشان دهند که در جبهه امام حسین (ع) حضور داریم و با جبهه کفر و نفاق در حال مبارزه هستیم.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا امام جمعه شهر نهاوند 

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در همدان با اشاره به اهمیت زیارت اربعین گفت: در روایات مختلف زیارت اربعین به مسلمانان سفارش شده است تا آن جا که امام حسن (ع) آن را یکی از نشانه های شناخت مومنان میدانند.

وی مهم ترین پیام این تجمع را وحدت و انسجام بین مستضعفان عنوان کرد و گفت: همه مظلومان عالم با هر دین و آئینی در این راهپیمایی حضور دارند و همه دارای یک هدف مشترک آن هم رهایی از ظلم است.

امام جمعه نهاوند حضور میلیونی مردم را برای اعلام دشمنی با یزدیان زمان توصیف کرد و گفت: از ابتدا خلقت جنگ بین حق و باطل بوده است و راهپیمایان اربعین به دنبال آن هستند تا به همه نشان دهند که در جبهه امام حسین (ع) حضور داریم و با جبهه کفر و نفاق در حال مبارزه هستیم.

وی توجه به معنویات این سفر را برای زائران مهم دانست و گفت: اگر دلیل قیام امام حسین (ع) را به روشنی درک کنیم و در زندگی پیاده کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام مغیثی بهره برداری صحیح از این اجتماع بی نظیر را ضروری دانست و گفت: امروز نگاه دنیا به اسلام نابی است که در ایران پرچمش افراشته شده است.

وی تصریح کرد: اگر مسؤولان مدیریت صحیحی انجام دهند این بهترین فرصت برای معرفی نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی است که در صدد پیاده کردن اسلام ناب است.

امام جمعه نهاوند در پایان توجه به پیام های این پیاده روی را گامی اساسی برای ایجاد زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) دانست وگفت: این پیام ها اگر به موقع و درست رسانده شود میتواند زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) از نظر افکار عمومی دنیا باشد./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات